MERHABA…
Bu kelimeyi çok severim, yeni güne ,yeni insanlara, yeni yerlere, yeniliklere… Geçmişe, bugüne, geleceğe, yaşanmış ve yaşanacaklara… Benimle gelenlere, benim birlikte gidip güzellikleri görmeme sebep olanlara, yüreklerini ve evlerini açan dostlara da buradan MERHABA.
Gezilerimi eşimle, çocuklarımla, arkadaşlarımla, fotoğraf kulüpleri, dostluk derneğiyle bazen de acente turlarıyla yapıyorum gezgin değilim, gezmeyi seviyorum. Dostlarıma gitmiyorsam genellikle aylar öncesi alınmış gidiş-dönüş biletle, kabin valiz, oda-kahvaltı otel tercihim. Keyfini çıkararak gezmeyi sevdiğim için çevresiyle birlikte tek şehir, iki şehir, bazen üç beş ülke birarada . Bazen de bir ülke sırt çantası ile airbnb ya da hostel. Organize geziler dahil gideceğim yerleri araştırmak bir keyif benim için. Okumayla ve haritayla başlayan ön hazırlık sırasında çok yararlandığım, gezip, görüp, anlatan, bize keyifli anlar yaşatıp, deneyimlerini paylaşan, ufkumuzu açan tüm gezgin dostları bloggerlarımızın emeklerine duyduğum saygı da yazmaya başlamamın bir nedeni. Görüp geldikten sonra yazmak, yazarken yeniden gezmek ve öğrenmek anlatılamaz bir duygu.Gezmeyi ve araştırmayı seven biri olarak çorbada tuzum olsun istedim.
Gezilen yerlerin tarihini, kültürünü, ulaşımını, yemek ve müziklerini kendi gördüğümce ve dilimce anlatmaya çalıştığım yazı, fotoğraf ve videolar paylaştığım,farklı tatlar bulmanızı dileyerek
 GÖZÜM PABUCUMDA’yla MERHABA!!!
Yazılar internet sitesi gözümpabucumda , farklı fotoğraflar,videolar
 Facebook ve Instagramda.

Yorumlar